NETSCOUT to Report Fourth-Quarter and Year-End 2016

Financial Result Announcements on May 5

WESTFORD, Mass., 19 de abril de 2016 NetScout Systems, Inc. (NASDAQ: NTCT) plans to announce its fourth-quarter and fiscal year-end 2016 financial results for the period ended 31 de marzo de 2016 on jueves, 5 de mayo de 2016 at approximately 7:30 a.m. ET.  NetScout will host a corresponding conference call and live webcast on the same day at 8:30 a.m. ET.

The number for the conference call is (785) 424-1052. The conference call ID is NTCTQ416. A replay of the call will be available after 12:00 p.m. ET on May 5 for approximately one week.  The number for the replay is (800) 695-2122 for U.S./Canada and (402) 530-9027 for international callers.  A live webcast of the conference call will be available on the Company's website at http://ir.netscout.com/phoenix.zhtml?c=92658&p=irol-calendar.

Acerca de NETSCOUT SYSTEMS, INC.

NetScout Systems, Inc. (NASDAQ: NTCT) es un líder en el mercado en soluciones de aseguramiento y seguridad cibernética de servicio en tiempo real para las redes más exigentes de proveedores de servicios, empresas y gobiernos. La Inteligencia de servicio de adaptación (Adaptive Service Intelligence, ASI) de NETSCOUT continuamente monitorea el entorno de entrega de servicio para identificar problemas de rendimiento y proporciona información sobre amenazas de seguridad basadas en redes, ayudando a los equipos a rápidamente resolver problemas que puedan causar interrupciones de negocios o afectar la experiencia del usuario. NETSCOUT ofrece una visibilidad sin igual de servicio y protege la infraestructura digital que mantiene nuestro mundo conectado. Para obtener más información, visite www.netscout.com.

©2016 NETSCOUT SYSTEMS, INC. Todos los derechos reservados. NetScout and the NetScout logo are registered trademarks of NetScout Systems, Inc. and/or its subsidiaries and/or affiliates in the USA and/or other countries.

Andrew Kramer
Vice President of Investor Relations